Agencja NPROFIT, prowadząca kampanię #bądźwidoczny kierowaną do przedsiębiorców, przygotowała II część bezpłatnego poradnika. Tym razem jest ona poświęcona reklamie w Internecie, a dokładniej Google Ads, czyli narzędziu, które pozwala firmom zaistnieć w wyszukiwarce internetowej.
Publikacja Agencji NPROFIT wyjaśnia, czym jest Google Ads, jak korzystać z tej formy reklamy i co ważne, w jaki sposób mierzyć efektywność. Przedsiębiorcy znajdą w poradniku również zestawienie najczęściej popełnianych błędów. To znakomita podpowiedź, jakich działań unikać.
II część poradnika można pobrać tutaj.
Małe firmy, aby utrzymać się na rynku muszą bardzo szybko reagować na zachodzące zmiany. A jak wiadomo, reklama to obszar, który dynamicznie się zmienia. W szybkim tempie przybywa kanałów, w których można zaprezentować swoje usługi i produkty. Nieznajomość tych narzędzi może przyczynić się do nieefektywnego ich wykorzystania, a nawet utraty budżetu z uwagi na źle zaplanowane działania, dlatego warto zapoznać się tą publikacją.
W ramach kampanii ukaże się jeszcze trzecia odsłona poradnika, która będzie dostępna w grudniu. Poświęcona zostanie m.in. treści w e-commerce. Oczywiście cały czas można pobrać pierwszą część, która dotyczy pozycjonowania. Jest ona dostępna na stronie Agencji NPROFIT.
Kampania #bądźwidoczny została przygotowana z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które znalazły się w niestabilnej sytuacji, wywołanej przez pandemię koronawirusa. Wiele firm musiało zmodyfikować swoje plany, zdecydować się na szybką reorganizację, czy zmianę profilu działalności. Agencja NPROFIT podpowiada jak wyróżnić się w Internecie.
Działania w ramach kampanii będą prowadzone do końca roku. W tym czasie odbędą się dwa kolejne bezpłatne webinaria oraz konsultacje. Najbliższe z nich, czyli „Bezpłatne narzędzia do wykorzystania” zaplanowane jest na 15. października o godz. 10.00. Poprowadzi je doświadczony szkoleniowiec Jarosław Sieradzki, Head of Sales, który podpowie, jak za darmo wyróżnić firmę w Internecie.
Osoby prowadzące działalność gospodarczą, zainteresowane tematyką reklamy w Internecie, a dokładnie Google Ads, mogą również zapoznać się z ostatnim szkoleniem, które zostało udostępnione na kanale YouTube Agencji NPROFIT
Organizator kampanii
Agencja NPROFIT (Nprofit.net) świadczy usługi w oparciu o naukową metodę SEO. Od ponad 10 lat pomaga pozyskiwać klientów za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Obecny kilkudziesięcioosobowy i międzynarodowy zespół specjalistów posiada czynny udział w sukcesie ponad 500 przedsiębiorstw. Działając w zakresie marketingu internetowego oferuje między innymi prowadzenie procesu pozycjonowania, kampanii Google Ads, działania z zakresu PR, czy promocji
w mediach społecznościowych.
Jakość usług potwierdza ranking e-Gazele Biznesu, czyli zestawienie najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce, w którym NPROFIT znalazł się już po raz piąty.
Agencja przestrzega zasad etyki w biznesie i – co ważne – funkcjonuje także w oparciu o koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspiera zarówno lokalne organizacje charytatywne,
jak i ogólnopolskie inicjatywy.
Partnerem kampanii jest Collegium Da Vinci.
Collegium Da Vinci w Poznaniu – uczelnia ludzi ciekawych, jedna z najstarszych niepublicznych szkół wyższych w Wielkopolsce o profilu praktycznym. W czerwcu 2021 roku minie 25 lat, odkąd jest ona pionierem na rynku pod względem jakości praktycznego kształcenia. Tworzy programy studiów, wzorowane na światowych standardach, wyprzedzając trendy na rynku edukacyjnym w kraju.
W ofercie uczelni są studia I i II stopnia, studia podyplomowe oraz szkolenia. Ciekawe kierunki studiów są tworzone we współpracy z pracodawcami i ponad 200 partnerami biznesowymi.
Collegium Da Vinci przyświeca siedem zasad życia i nauki Leonarda da Vinci, które prowadzą do odkrycia i pełnego wykorzystania własnego potencjału. Najważniejsza z nich jest ciekawość, która popycha do ciągłego rozwoju.
Kontakt:
Anna Rumocka
e-mail: anna.rumocka@nprofit.pl
nr tel.: 696-415-186